Veelgestelde vragen
Hoe maak ik een afspraak?
Super tof dat je een afspraak wilt maken! Het aanvragen van een afspraak kan alleen via de contactpagina per e-mail op het moment dat de agenda open is. Dit is ongeveer elke drie á vier maanden. De datum waarop de agenda opengaat wordt vooraf aangegeven op de contactpagina.
Er worden geen klanten op een wacht- of reservelijst gezet. Je dient echt op de aangegeven datum je aanvraag via de mail te sturen.
Hoe lang is de wachttijd?
Wat kost een tattoo?
Lees op de huiswerkpagina hoe je je aanvraag het beste omschrijft.
Kan ik een persoonlijk ontwerp laten maken?
Als je een goed gevoel hebt gekregen na de bespreking dan boeken we je in voor de tatoeëer-afspraak en gaan we aan de slag om jouw unieke tattoo te ontwerpen. Hiervoor wordt een aanbetaling gevraagd.
Stuur je vooraf het ontwerp door?
In alle andere gevallen ligt het ontwerp klaar op de dag van de tatoeëer-afspraak. Natuurlijk is er dan ook nog tijd en mogelijkheid voor eventuele aanpassingen.
Kun je mijn oude tattoo coveren?
Houdt er rekening mee dat de cover-up altijd groter wordt dan je oude tattoo. Bij bijvoorbeeld een grote, zwarte -jaren '90- tribal, is coveren meestal geen optie.
Wat houdt een bespreking in?
Wat houdt een aanbetaling in?
De aanbetaling kan onder bepaalde omstandigheden komen te vervallen, lees hiervoor de Huisregels
Kan ik mijn afspraak verzetten/annuleren?
Dit is kosteloos indien je dit tenminste twee dagen voor de afspraak doorgeeft via WhatsApp 06 33 00 40 44. Annuleer je korter dan 48 uur voor de afspraak dan zullen er kosten in rekening worden gebracht en/of je aanbetaling komt te vervallen.
Let op; bovenstaand nummer is alleen bedoeld voor app-contact over reeds ingeboekte afspraken, lopende projecten of een eerder gezette tattoo. Andere berichten aan dit nummer worden niet beantwoord.
Kan ik pinnen?
Nee, er is geen mogelijkheid om te pinnen. Betaling á contant.
Er is een pinautomaat op loopafstand van de shop.
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Ja, cadeaubonnen zijn in de shop te koop tegen contante betaling (geen PIN), voor elk gewenst bedrag. Je hoeft geen afspraak te maken om langs te komen voor een cadeaubon.
De geldigheid van je cadeaubon staat d.m.v. een datum vermeld op de bon.
Is de shop makkelijk bereikbaar?
Let op dat sommige straten een 'blauwe zone' zijn, daar mag je niet te lang parkeren. Lang parkeren kan sowieso op Parking Ravelijnstraat 51, je loopt dan 5 min naar de shop.
Ik heb een bericht gestuurd (via social-media) maar ik krijg geen reactie, hoe zit dat?
Nieuwe aanvragen worden alleen in behandeling genomen zodra de agenda open is voor nieuwe afspraken, per e-mail via de contactpagina. We proberen dan om binnen 2 weken je aanvraag te beantwoorden. Voor vragen over reeds ingeboekte afspraken, lopende projecten en/of een eerder door ons gezette tattoo, kun je WhatsAppen naar 06 33 00 40 44. Berichten worden 1 á 2 keer per week beantwoord.
Berichten via social-media worden niet verwerkt.